Onsdag 22 december

Idag blev en stympad dag. Har inte gjort så mycket. Kylan nästan förlamar. Gunnar har gått ut och in med hundarna, eldat på alla ställen för att elbolagen inte skall göra så stora vinster och jag har lagat mat och planerat inför handling och det sista stöket.
Mats och Hjalmar kom förbi och fikade och pratade. De är jättetrevligt sällskap. Alldeles innan de kom hade vi besök av vänner, som skulle till Strömsund och köpa bil. Köttfärspajen smakade och kaffepannan fylldes flera gånger. Sådant gillar Gunnar och jag!

Nu visar termometern på  - 27 grader. Nu kryper jag under täcket. När jag vaknar i morgon är dagen någon minut längre än idag...  God natt.


Kommentarer
Postat av: A-E & sambon

God Jul på er! Här har vi -30º nu och jag är så less på detta kallväre. Jag blir tokig och stugless.



Vi kommer så fort vi kan!

2010-12-23 @ 20:15:03
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0