Tisdag 19 januari (pensionsdag...)



Vilken UNDERBAR dag!  Det är fantastiskt att kunna åka skidor igen - utan att det gör ont. Alla som tar det för givet, tänk på vad bra vi har det.



En och en halv timme var Eva och jag ute och åkte skidor idag. Det är så härligt att stå på dem igen efter två vintrar med ont och ilska för att det är så. Vi gled ut på Avasjön i maklig takt och tittade på hur solen försökte kämpa sig igenom molntäacket. Tänkte på dig Kari hela tiden. Ljuset var fantastiskt och hade passat din kamera och ditt öga. Efter turen blev det kaffe och en macka vid Evas köksbord. Mys.

Resten av dagen har jag ordnat Canadakorten i RÄTT ordning! Nu är det klart!! Dessutom blev det matlagning till Gunnar kom hem. Vi fick också besök vid middagen av L-G, som jobbar här uppe i veckan medan han väntar på att bli pappa vilken minut som helst. Kul med trevligt sällskap. Du är alltid välkommen tillbaka.

Nu ger jag mig för idag. I morgon skall vi också ha middagsgäster och en trevlig kväll till.

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Den där sista bilden kan du väl måla. Sååå vackert och enkelt att måla, eller?

2010-01-20 @ 17:11:23
Postat av: Kerstin

Så härligt det låter! Jag gläds med dig. Kramar. K.

2010-01-20 @ 21:23:52
Postat av: Kerstin

Vilken lycka! Jag gläds med dig. Kram.K.

2010-01-20 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0