Fredag 9 juli

Nu är jag hemma igen hos Gunnar och hundarna. En tur till Borga utan kamera... I alla fall har jag gått en timma i morse innan frukost och dessutom öst, grävt, kämpat med, osv en del av grus?högen vid lagårdsporten. Alt skall in. Allt skall upp på spaden, ner i skottkärran och kärras in på marken=golvet. Gunnar orkar inte så bra och vågar inte jobba så tungt innan undersökningen i Lycksele (Han väntar på remissvar!). Alltså är det min uppgift.
Så här på kvällen går det inte att vara där på grund av all mygg och svemy (svier). Mera i morgon.

Nu skall jag visa er bilder från när Lukas och Olle var hos oss. Härliga bilder tycker jag.

 







Nu har klockan hunnit bli mycket. Jag längtar till sängen och min bok. I morgon skall vi göra i ordning för söndagens ALLSÅNG på NÄSET. Det tar inte så lång stund och resten av dagen blir det grus och städning av andra våning. Städningen är eftersatt!!!! Gunnar har dammsugit och tvättat golv, men allt ovanför golvlisterna finns inte i hans städbegrepp. Det skall jag ta i morgon.

God natt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0