Lördag 31 juli

Jag sitter vid köksbordet i Ås - alldeles ensam. Det är konstigt att det är tyst i detta huset. Men jag gör bara en övernattning här på väg söderut och just denna natten är familjen på äventyr.
Efter Fjällets dag i Borgafjäll satte jag mig i bilen och har nu kört hit. I morgon, tidigt, styr jag kosan söderut för att innan kvällen är slut träffa Elvy. Jag vet inte riktigt vad årets äventyr kommer att bli. Vi skall prata ihop oss i morgon kväll.

Här får ni ett par bilder från Norgeresan. Efter det blir det God natt.






Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för hälsningarna från norr. Jag har läst för David och han uppskattade reseberättelserna. I morgon (3/8) åker vi upp till Borgafjäll några dagar. Karin och kristina med familjer är där. Käraste hälsningar till dig och Gunnar. K.

2010-08-02 @ 22:07:56
Postat av: Ingrid

Så många hälsningar tillbaka. Vad jag önskar att vi också hade varit i Borga när ni är där. Saknar ofta våra kaffestunder i den röda soffan, med hembakade skorpor med hemgjord aprikossylt - och en massa prat. Häls David från oss.

2010-08-09 @ 00:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0