Torsdag 1 juli

Det har varit en vanlig, bra dag. Magnus har röjt uppe på ett av våra hyggen och varit inom hörhåll för en björn. Johan har hjälpt Gunnar med att börja lyfta lagårn. Känns skönt med två killar (karlar!) som hjälper oss nu på gamla dar... och nästa vecka kommer Petter också.

Hjalmar, Hilde och Hanna har rumlat omkring i sommaren med allt vad som hör till. Som tur är har det blåst litet idag, så myggen har haft svårt att sätta sig fast.
I morgon väntar en ny dag.  Magnus har påpekat att det är dumt att skriva att och när vi skall lämna gården och bege oss någon annanstans. Det finns ju folk som läser bloggar för att få veta när kusten är klar för inbrott!!! Jag är ju så godtrogen. Nu vet ni alla att jag kommer att skriva i "bakskott" som Lukas sa. I sommar blir det litet ojämnt skrivande för att förvilla... Om bara jag åker iväg kan jag ju berätta, för då är ju Gunnar kvar med de andra vakthundarna.
Nu skall jag ta en kopp te och sedan koja med min nya bok. Orkar faktiskt inte många sidor innan ögonen ramlar ihop. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0