Söndag 20 juni

Det är tyst. Det är tomt överallt. Johan och hans familj har åkt för en stund sedan. Då blir det tvärtyst!
Titta på bilderna, så förstår ni varför. Vi saknar dem redan.

Denna helgen har alltså familjen Oscarsson från Ås varit på besök. Vi har försökt att ha kul trots ÖSREGN och ishavsvindar. Inne har det blivit rita, se på TV, läsa böcker och bygga lego. Ute har vi försökt att fiska litet, (men det var för ruggigt) eldat och grillat korv, hälsat på Elsa och Göte på Näset och pratat med hundarna. En träningspromenad med Hanna sovande i vagnen har det blivit varje dag.
Hanna fyllde två år samma dag de kom och vi hade presentutdelning och tårta efter middagen. Hon är en pratsam tvååring, som ger mycket till sin omgivning av glädje och ömhet.

I morgon skall jag till frissan Lollo i Hoting och bli sommarkort och efter det styr jag kosan mot Sundsvall för att hälsa på i Kvissleby. Skall bli jättekul! IKEA, klädaffärer, skoaffärer, sportaffärer  och IKEA - inga järnhandlar, inget Jula, inget ClasOhlssons... Kanske kan jag hitta något snyggt att ha den 14 augusti.

Rapport följer över mina äventyr söderut.
Nu kojar jag och i morgon väcks jag inte av något -Fajmoj, nu ka du vakna!

God natt.

 



 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken lycka för farmor och farfar. Vi gläds med er! Lycka till med affärerna! Kram K.

2010-06-21 @ 09:52:32
Postat av: Elsa

JÄTTESTORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAG NIL GUNNAR!!!

Den här dagen är den "rätta" fortsättningen på resten av ditt liv. Var rädd om dig så att det blir lååångt!

2010-06-24 @ 13:39:53
Postat av: Elsa

Jag vet att du heter Nils Gunnar och att det heter födelsedagen

2010-06-24 @ 13:42:11
Postat av: lucke

härliga bilder :P

2010-06-24 @ 13:57:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingrid, vill du vara snäll och ge Gunnar en STOR, VARM kram från oss. En kram med de varmaste gratulationer. Kerstin och David.

2010-06-24 @ 17:37:28
Postat av: Gunnel och Björn

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det broder Gunnars födelsedag, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra! Den här dagen är början på fortsättningen på ditt liv om du är rädd om dig. Kramar från Gunnel och Björnen

2010-06-24 @ 21:55:13
Postat av: Bodil

Och en jätte bamsing till kram från Danmark också! Stort grattis.

- och trevlig shopping-runda! Sören o. Bodil

2010-06-25 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0