Söndag 14 mars

                                GRATULERAR  MALIN på din 37årsdag!

Idag befinner sin Johan med sin födelsedagsfirande fru i husvagnen i Edsåsdalen. Jag hoppas att de har det bra och kan njuta av fjällvärlden även om det blåser och inte her hunnit bli riktig vår ännu. Härifrån Borga och Gunnar och mig kommer i alla fall gratulationer flygande över Gäddedefjällen och Åreskutan.

Idag skall vi åka hem till Bellvik. Där skall vi städa huset, skotta bort snön framför snickarbodööra och allt möjligt annat som är ogjort. En dag i veckan skall Gunnar och Sven-Bertil åka till jaktkojan och skotta tak. Jag skall promenera till Näset och dricka elvakaffe på Fantastiska Fiket flera dagar och njuta av att mitt sportlov inte är slut!

Några bilder från gårdagen. Var så goda.



Kommentarer
Postat av: Laila

Va kul att du har lagt ut flera bilder och håller oss uppdat. Nu är även vi hemma och har packat in oss i huset. Det dröjer 2 veckor innan vi åker upp igen. Hoppas att allt är bra med er. Kramizar feån oss alla

2010-03-14 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0