Onsdag 12 maj

Hej.
Idag utan bilder. Jag har alla sladdar och datorn hemma. Snyltar på Johans. Vi har kommit hit till Ås nu och hær blir jag till tisdag. Gunnar har åkt hem.
Stockholm visade en vacker sida och førestællningen med Bjørn Skifs helt fantastisk. Mera om det senare. Våra vænner Agneta och Einar och deras flickor med familjer ær så hærliga. Skønt med sådana vænner.
I Ørebro fick vi lunch hos Britta och Åke. Alltid lika roligt och mysigt. En snabb tur till Torpet med alla vitsippor helt underbart.
Lødøse hos Elvy så hemma och skønt. Besøk i Kungælv hos Elvys Ida med familj gav oss en FANTASTISK frukost innan vi åkte till Pixbo. Dær tillbringade jag några riktigt tunga timmar med att ta reda på och packa det sista från mitt førældrahem, som nu definitivt ær splittrat. Det var det svåraste jag gjort någon gång tror jag.
Så ær också mammas gravplats uppsagd och stenen som åkt med oss till Bellvik, skall ligga i skogskanten hemma. Jag tror att hon skulle tyckt om det.
Tur att Elvy finns så att banden med Gøteborg finns kvar.

Nu ær jag alltså barnvakt tillsammans med mormor Sigrid tills førældrarna kommer hem på måndag kvæll.
Næsta vecka får jag besøk av min gamla klasskamrat från flickskolan. Skall bli jættekul - vi har inte setts på 48! år...

Jag berættar mera och visar bilder efter helgerna.
Nu skall jag lægga mig. Våra tre små busungar kommer snart...
God natt.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej min vän. I dag är det några rader i VK om Karis utställning i Dorotea och vi har sommar i dag. Skönt! Kramar K.

2010-05-14 @ 13:41:29
Postat av: Kerstin

Var är du? Jag saknar dig!!!! K.

2010-05-23 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0