Torsdag 21 oktober

Tvättmaskinen surrar ända till 23.35. Gunnar kom på att han måste ha jobbarbyxor tvättade innan i morgon kväll. Alltså väntar jag här vid datorn. Idag har det varit fullt upp - trots stuva och odt i huvet: förpackande av älgkött, disk, vikt och strukit kläder, hängt två tvättar, ner med köttet i frysboxen i andra huset (katten också den behöver avfrostas!), tittat till Epo, hämtat ved och diskat igen. Jag har nog snutit mig tusen gånger mellan varven.

Men skall inte alls klaga! Jag har druckit elvakaffe på Fantastiska fiket,fått frysboxen HELFULL, beställt en ny compaktkamera så att Gunnar skall kunna ha den gamla, pratat med Kari (det gör mig alltid glad), hört ifrån Petter, sett en räv ta en råtta nere vid landsvägen, blivit varm i hjärtat av att se Epo komma springande bredvid Gunnar på fyrhjulingen, lagt Nordkapbilderna i ordning och njutit av att se solen och snön utanför fönstret!
...och nu dricker jag varm Oboy som avslutning på dagen. Det värmer skönt i min hals.

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: IL

Det är tur att Du är senior Ingrid. Full fart hela dagarna. I dag fyller Du dessutom år. Grattiskramar i massor från mig!!!!!

Ingrid

2010-10-22 @ 07:28:12
Postat av: Från Näset

Jaså, du fyllde år igår.

Grattis en dag i efterskott då!

2010-10-22 @ 07:36:30
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Bodil

Stort grattis till dig i dag Ingrid. Hoppas att natten har varit god och att du känner dig mycket mycket bättre. Jättekram Bodil

2010-10-22 @ 07:36:59
Postat av: Kerstin

Gratulationskramar från David och mig. Jag har sökt dig på telefon , men jag gör ett nytt försök senare . Kerstin

2010-10-22 @ 19:43:12
Postat av: Erika K

Grattis på födelsedagen Ingrid!!

2010-10-22 @ 23:54:54
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0