Lördag 2 april 2011

Så var vi inne i vårmånaden - och det märks! Vädret är bara helt knäppt. Sol, dimma, regn, snöbyar och blåst blandat med absolut stiltje. Vi har varit några dagar i Borga med bästa vännerna Einar och Agneta. Einar och Gunnar fiskar gärna medan Agneta och jag helst åker skidor. Passar perfekt. Vi har dessutom jättetrevligt tillsammans.
Innan dess hann vi med en tur till Åsele vintermarknad där vi kollade bland stånden och fick middag alla sex hos Gunnel och Björn. Helt fantastiskt gott - och mysigt. TUSEN TACK!!!! Magnus, Pernilla, Jon och Isak var med.

Nu är det klart att Magnus med familj letar hus i Dorotea. De hade en annons i Dorotea Aktuellt denna veckan. Om du vet någon som vill sälja sitt hus, så ring! Det är nästan omöjligt att hitta boende för en tvåbarnsfamilj med jakthund i Dorro. Det måste ordna sig så att vi får en fast läkare på sjukstugan. Det är konstigt att det är så få hus till salu.







Vi njöt verkligen under dagarna i Borga!






Vi hörs om ett par dagar. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Maud Boström

Hej

Jag har inte så mycket att säga, men du ska veta att jag regelbundet läser din blogg. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Du verkar leva ett härlig liv och ta vara på och njuta av varje dag/Maud

2011-04-03 @ 20:35:23
Postat av: Ingrid

Kul att höra från dig! Jag försöker verkligen det. Du vet att när man blir pensionär går tiden så himla fort och det är så mycket jag vill hinna med innan jag lägger av!! Ha det bra Maud och hälsa alla jag känner. Kram

2011-04-03 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0