Onsdag 13 april

Nu är sista chansen att maila mig att du vill vara med i min alldeles privata insamling till Barncancerföreningen via den där killen i Karlshamn (Vasaloppet). Han skall avsluta sitt projektarbete, och jag har lovat att skicka det jag samlat in. Hör av dig till min mailadress: [email protected] om hur mkt du vill bidra med. ALLT är välkommet - även om du inte har råd med så mycket!!! Du kommer att få ett konto att sätta in på.

Tack vare barncancerföreningen har en nära anhörig till mig fått bo gratis i en lägenhet, som föreningen köpt, medan strålningen pågår - i tre veckor. Det är en underbar liten detalj mitt i en svår period.

Tack för att du hjälper till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0