Mera tisdag

Gunnar har lackat färdigt rummen sista gången idag. Nu skall de torka ett par dygn innan vi vågar belasta dem med möbler. Men hjälp vad det skall bli härligt att få tillbaka det stora köket och hela andra våning. Mina Bruno Mattsson-stolar kommer att passa jättefint vid den vita bokhyllan och hur i alla dagar skall jag sätta upp tavlorna på dessa rena, nya, fina väggar. Måste tänka mig för!Inga spikar i onödan nu inte.

Alltså var helgen i Ås inte kul. Jo, med barnen, men inte med min näsa och mitt huvud. Skulle gått på både Jamtli och skidskytte, men det var ingenting för en frysande kropp.

Elsa och Göte gjorde paus i kakbaket och kom och åt vardagsmiddag. Kul när de kommer till oss som omväxling. Men det var trångt i köket med fyra vid ett halvt matbord...

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: A-E

Fina bilder!



Kram

2011-12-06 @ 22:36:54
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0