Onsdag 9 februari

Nu är vi hemma igen. Det var en trevlig tur till Lycksele och Pernillas födelsedag. Maten jag fixat på måndagen föll i smaken och det känns jätteroligt. Elsas tårta blev verkligen uppskattad - det var bara en pyttebit kvar när folket gick hem. Några riktigt fina timmar alltså, en vanlig vardagkväll!

På hemvägen idag tog vi in på "vägfiket" i Åsele. Där fick vi tack och lov kaffe. En supergod macka på hembakat bröd med lingon i (finns på Kokaihop, säger Gunnel). TACK!

En tur genom byn med Nitra blev det när vi kommit hem. Vi tränade "stanna och sitt så länge JAG vill". Inte lätt alltid. En liten hund blir trött av det, så nu ligger hon vid vedspisen och bara njuter. Jag skall också lägga mig nu.

God natt och sov gott.




Kommentarer
Postat av: Elsa

Ni missade min rotsakssoppa och ostkaka idag. Jag ringde men fick inget svar. Antar att ni är borta på visit hos någon. Vi fick därför äta för oss själva och mätta blev vi så klart ändå. Soppan kryllade av nyttigheter och då behöver väl övermättnadsskänslan inte innebära dåligt samvete.

2011-02-10 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0