Tisdag 1 februari

Det har varit en tung dag idag. Min koncentration har inte räckt till mer än att städa litet och ta en promenad. Tankarna har inte velat stanna här långa stunder i taget. Gunnar har städat ute snickarboa - med allt damm - och antagligen gjort en del bra fynd. Himlen har varit grå, termometern visat på plusgrader och tidvis har det duggregnat.

Min text försvann och jag orkar inte mera ikväll. Nu kojar jag. Titta i alla fall på solstrålarna, som var här och hälsade på oss i helgen. Lukas och Olle med föräldrar var också på besök - alltså fick vi krama alla våra sju barnbarn på en och samma dag. Det var en fin dag.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Bodil

På tunga dagar är det underbart med barnbarn. De kan fylla hjärtat med glädje och värme. Kram B

2011-02-02 @ 09:30:08
Postat av: GOE

Förstår att det är tunga dagar nu, men jag/vi hoppas och tror att allt kommer att gå bra.

Vi håller tummarna!! Kram till er alla berörda!!

2011-02-02 @ 22:29:11
Postat av: Malin

Även vi håller våra tummar allt vad vi kan, att allt ska gå bra. Kramar från oss.

2011-02-02 @ 22:43:25
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack alla ni som stöttar och bryr er med kommentarer och telefonsamtal. Det behövs och värmer.

2011-02-02 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0