Söndag 3 juli






HURRA HURRA HURRA  för vår ISAK som fyller 4 år idag! Vi har pratat med honom på telefon där nere i Småland. Idag var de i Vimmerby på Astrid Lindgrens värld och firade födelsedagen. Han talade om att det var han som bestämde idag!!!
Vi längtar efter både Isak och Jon, farfar och jag. Vi får ha kalas när de kommer hem till Dorotea sa han. "Då skall jag bjuda Hjalmar och Hilde och Hanna och Olle och Lukas" sa han.

Bilderna här ovan är från Mors dag och från Sommarlovstårtan vid avslutningen.

Gunnar och jag håller på och tar in veden. Tack och lov för transportbandet! Men det är tungt ändå. Vi har gjort ungefär en tredjedel idag på tre timmar. På slutet skall vi spara litet till Jon som vill hjälpa till när han kommer hem om tre veckor. Vi lovar.

Nu skall jad duscha och koja. Ny dag i morgon. Tack för det. God natt.



Kommentarer
Postat av: IL

Trevlig sommar Ingrid och Gunnar! Solen skiner och det är härliga sommardagar. Inte bara i naturen, utan även servisen Solrosen. Ha det så gott!

2011-07-06 @ 09:08:10
Postat av: lsa

Tusen miljoners tack Nils Gunnar och Ingrid för en jättetrevlig resa i tisdags! Den födelsedagspresenten kommer jag minnas länge.

Tack, tack!

2011-07-07 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0