Torsdag 7 juli

Hej alla. DET  ÄR  FÖR  VARMT!!!!
Jag gillar snöstorm bättre. Ja, jag vet att jag är litet knäpp, men denna sol och hett tar musten ur mig. Trots det har jag bestämt mig att inte bara vara inne i skuggan utan göra nytta ute. Igår och idag har jag målat det vita på brokvisten och runt dörr och fönster på Lillstugan. Från slitet halvgrått till lysande helvitt - superfint! Det måste målas en gång till. Dessutom skall det röda på bron få sig en omgång till. Efter det är det dags för hundhuset och hundburarna. De skall förvandlas från grå till röda stolpar. När det är fixat - ja då skall vi ge oss på lagårn!

I tisdags var vi på födelsedagssemester med Gunnars systrar och svågrar. En jättetrevlig dag. Se på bilderna.

Nu skall jag ta ett glas vatten till kvällsfika - har nog förlorat massor idag - duscha och lägga mig. God natt.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0