Fredag 3 juni

Jag sitter i köket och känner den svala luften från en mycket liten öppen springa i köksfönstret. Det känns skönt eftersom jag är alldeles för varm. Jag har fått Hannas förkylning och förstår hur grinig hon blev - känns pyton. Har inte tid med sådant nu! Det bröt ut för två timmar sedan... 
Alla tre barnen sover sedan en halvtimme. De fick se på Så skall det låta och bums i säng. Jättetrötta! Johan fick ledigt och följa med en granne ut och fiska med sina flugor. Undrar om det var det han hade i kikaren i går kväll...

Kvällen är vacker och Oviksfjällen tronar i kvällsolen, men termometern visar bara på 7 grader och löven rör sig en del. Det kan nog vara kallt i snålblåsten.

Nu skall jag duscha och vila. Tänk om jag kunde vara bra när jag vaknar i morgon bitti! Är jag inte det åker jag nog hemöver. Inte kul att vara en grinig farmor!!

God natt och sov gott. (I morse väckte en fluga mig klockan sex. Nu skall jag jaga i kväll!!!)



Kommentarer
Postat av: Bodil

Krya på dig, Farmor! Här är det sommarvarmt och soligt med över 22 grader :-) Jag skickar lite värme till dig! Kram

2011-06-04 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0