Måndag 21 november

Det blev ingenting igår kväll. Jag var ute och gick i mörkret istället. För att inte halka på isen gick jag i gräset med en dm snö på. Det var inte så kul att gå i mörkret så det blev stavgång runt på gården: runt huset - upp förbi Hällastugan - runt veboa - runt andra hundburen - ner till fammas hus och tillbaka igen. Ett varv tog ca 4 - 5 minuter, så det blev 13 varv... Litet tråkigt men jag var i alla fall svettig efter 50 minuter.
Idag är jag barnvakt till två hostande pojkar i Dorotea. Mama jobbar i Lycksele och pappa är på kurs i två dagar. Vi har just bakat muffins att ha till eftermiddagsfikat och killarna leker en liten stund med sin bilbana nere i gillestugan. MIN tur med datorn!

När de snarkar ikväll skall jag fortsätta resan med er, men just nu skall ni få se mig och min Hotingsreskamrat i diverse situationer.



och så jag...



Ses senare. Jag skall presentera Ulf och Kerstin i bilder också.
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Kari

Hej Ingrid.

Underbar läsning och härliga bilder, det känns som om jag nästan vore med fast jag ligger i soffan och hostar.Ser fram mot fortsättningen/Kram Kari

2011-11-21 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0