Torsdag 8 september

Redan torsdag! Veckorna bara rusar iväg och det närmar sig den 23 oktober, då jag skall resa mot Kathmandu och Nepal igen. Det blir den fjärde gången. Denna resan skall innehålla besök i skolan vi sponsrar elever ifrån, ett par dagar i staden Kathmandu, vandring i Kali Gandaki Valley och två dagar i djungeln Citwan. Vi som åker är kusin Ulf och hans fru Kerstin och en god vän till mig från Hoting, Lollo.

Dagarna fylls med träning. De senaste har jag kombinerat det med svampplockning och vandring i fjäll och skog här uppe i Borga. Igår var det såååååå blött! Helt vatten i det närmaste. Vi var TOTALT genomblöta när vi kom hem efter fem timmar i skaogen. Idag har det varit bättre som ni ser på bilderna.

I morgon hoppas vi att det blir skapligt väder så att vi kan klättra upp på plattån och kanske Klöverfjället. Om det är lågt i tak skall vi jobba på vårt gemensamma projekt, Kari och jag.

Nu är det snart läggdags och jag önskar er alla en god natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0