Söndag 5 augusti

STOOOORT   GRATTIS  Kerstin Lundström på Din födelsedag!!!

Hade varit trevligt att få vara hos Dig idag men det är ju 27 mil att fara... Hemkommen ifrån Borga är det en del att göra innan småkillarna kommer imorgon. Jag tvättar lakan för att fylla på med rena i stugan, tittar på OS mellan varven och jag skall baka litet brödbullar i eftermiddag så att jag kan utfodra de små vargarna.
Så fort jag stiger innanför dörrarna här, så kommer arbetet springande emot mig. När skall pensionärslivet bli litet lugnare?



Gunnar försöker att känna sig litet större än sin yngste son...  Inte så lätt faktiskt!

Petter hälsade på oss i Borga med sin familj.


Kommentarer
Postat av: IL

Hej Ingrid! Hade Du väntat dig att att det skulle bli lugnare när Du blev pensionär? Nu har vi ju all tid att ha bråttom. Kram Ingrid

2012-08-06 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0