Lördag 17 februari

Hej alla. Kanske ni har slutat läsa min blogg nu och tror att jag aldrig återvänder... Men så är det inte! Hoppas att jag snart skall kunna fortsätta att göra fotocollage och dela med mig av min vardag till er. Men just nu är det bara alldeles fullt!!!! 
På skolan har man svårt att finna vikarier som är pedagoger och därför rycker vi pensionärer in. Jag jobbar halvtid nu i en underbar fjärdeklass. Superhärliga barn och jag njuter. Men det är jobbigt att ställa väckarklockan...  Så vill jag ju finnas till som farmor för barnbarnen; gå med på träningen, åka på födelsedagskalas och hjälpa till på andra sätt.  Och så är det engagemanget i Landstingets vansinniga hantering av vår akutsjukvård i Dorotea och Åsele. Jag jobbar från datorn med faktasamlande mm till min blogg på Västerbottenskuriren (VK.se) och emellan varven är jag nere på Sjukstugan för att peppa de som ockuperar den och BOR där. Allt gör vi för att få landstingspolitikerna att riva upp beslutet och ta ett vettit istället.

Googla på Doroteaupproret, så får ni veta massor. Min blogg finns på VK.se Doroteasidan. Välkomna.

Vi hörs framöver!

Kommentarer
Postat av: IL

Hejsan! Ja, nu har Du verkligen fullt upp Ingrid. Jag tänker på dig och allt bra Du uträttar. Fortsätt! Kram IL

2012-02-20 @ 08:58:21
Postat av: IL

Hej Ingrid! Ja, Du har verkligen fullt upp just nu. Jag tänker ofta på dig, på allt bra Du gör. Vi ses snart. Kram IL

2012-02-20 @ 09:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0