2 juni - ett annat moln...



Bara dagen eftrer det fantastiska molnet över Klöverfjället råkade vi ut för ett helt annat över Bellvikssjön. Vi satt på Näsudden och pratade med Gunnars systerson med fru, när det plötsligt small och dundrade och vinden vräkte sig över oss. Som tur var var det eld i vedspisen och tak över huvudet! 15 mm vräkte ner på en liten stund.
Naturen har verkligen olika ansikten. Kanske det är därför den är så spännande och man aldrig tröttnar.

Ikväll har jag varit en stund på möte med vår mediagrupp i sjukstugeockupationen. Vi jobbar som bara den med att samla ihop namn för att få till en folkomröstning i Västerbottens läns landsting. Alla marknader, festplatser och andra evenemang besöks och den 28 juli bär det av till Umeå. Där skall vi stå på torget och tala, visa plakat och gå runt med listor och låta folk skriva påBerättar mera en annan dag om detta jättejobb och vad det går ut på.

Nu skall jag lägga mig och läsa en stud innan jag slocknar. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0