Onsdag 11 juli

Hej igen alla Ni därute.

Sommaren går inte att hejda. Det växer så det knakar och Gunnar sitter många timmar på gräsklipparen, flera gånger i veckan. Det gäller ju att hålla fint på gårn!

Förra veckan var jag jourhavande farmor några dagar. Gänget i Ås hade arbetande föräldrar och inget dagis och fritids var i tjänst. Hjalmar, Hilde, Hanna och jag hade några dagar tillsammans och gjorde bl.a ett besök på Frösö Zoo. Det fanns många djur att se på men mina känslor inför djur i bur är verkligen delade. Jag vet ju att de inte är vana vid annat och antagligen int "längtar ut och bort", men...

Barnen hade i alla fall jättekul och jag hade kul med att vara med dem!







Vi blir på hemmaplan nu i ett par tre veckor. Jag skall göra några små utflykter under tiden men bara korta. Gunnar är extrahusse till ett par hundar och jag skall fara till IKEA en omgång och så iväg till olika marknader och samla in namn för vårt FOLKINITIATIV. Skall berätta mera om det en annan gång.

Önskar Er en bra dag. Vi hörs snart. Nu skall jag gå ut och njuta av solen emellan de mörka molnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0