Torsdag 26 juli

En härlig dag! Hans och Ante hjälper till att måla stugan i Borga. Ovärderligt med sådana vänner. Kaffe och mackor på bron i förmiddagssolen. En rask motionsrunda upp till SCA-parkeringen i shorts. Dusch och middagsstök till vårt Sundsvallsgäng!

Igår blev det halva huset målat, idag gaveln med brokvisten och imorgon skall de göra långsidan mot norr. Sedan skall vi själva göra fönster- och dörrfoder, men till det måste det till mera färg! Skall se om jag hinner köpa det i Umeå på lördag. Då åker vi dit ett tjugotal Doroteaupprorare för att samla namn för vår folkomröstning!

Nu skall jag lägga mig och läsa en stund. God natt.



Glömde berätta att jag var i Sundsvall och semestrade hos Kari ett par dagar förra veckan. En jättehärlig tid tillsammans efter hennes jobb och mina IKEA-vandringar. Skall jag göra om snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0