Lördag 15 september. Ruggig dag men vackra färger

Jag är tillbaka i Borga efter en snabbtur i Bellvik med kötthantering. Det är ju svårt så här i älgjaktstider att planera sin "semester"... Men ett par dagar tillsammans med min fotokompis och lärare Kari blev det i alla fall. En dag med sol och en dag utan, Vi har haft mysigt på alla vis och skall fortsätta i slutet på månaden.
 
Imorgon åker jag till min yngste son PETTER som fyller 37 år idag, GRATTIS, GRATTIS!!!!
 
På tisdag kväll skall jag berätta om resan till Umeå och namninsamlingen i samband med landstingsfullmäktige.
Nu skall jag göra sällskap med Homan en stund innan ögonen ramlar ihop...
God natt och sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0