Glad idag!!! Söndag 3 februari.

Det känns bara jättebra ikväll.
 
Vår gode vän, som finns i Östersund för sin hjärnblödning, har fått komma till Solliden rehabilitering. Det går stadigt framåt och han går nu till matsalen med hjälpmedel, äter själv och börjar intressera sig för omvärlden. Ni kan inte ana hus fantastiskt det känns. Snart kan vi åka ner till honom och hälsa på.
 
Ikväll skall jag maila bilder på fiskelycka, skoterturer, fjäll, hjortron och orrjakt, så att han och hans fru har något att prata om och försöka aktivera minnet med.
 
Imorgon skall jag jobba ett par timmar igen, så jag måste lägga mig tidigt ikväll.
God natt och sov gott.
 
Detta blir en bild. Han var med när Gunnar drog upp den.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Skönt att det går framåt med din vän! Hälsa!

Svar: Jag skall göra det Bodil. Vi skall åka ner och hälsa på om ett par veckor när han börjar ha blivit så att det är bra att komma ihåg folk och händelser.Ha det bra och hälsa alla.
Ingrid Oscarsson

2013-02-07 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0