Måndag och garnet slut...

Jag upptäckte att kylskåpet var i den närmaste tomt och att garnet inte skulle räcka till Petters beställningssockar. Måste till civilisationen. det blev Lajksjön först och Wiiks. För Er som aldrig har besökt ICA-affären i byn en mil från Dorotea har Ni en härlig upplevelse kvar! Där finns ALLT!!!! Varje varv jag går ser jag nya saker.
Jag undrar hur många artiklar det finns på hyllorna - från golv till tak? Vid kassan sitter Ulla Wiik för det mesta. Idag fick vi en trevlig liten pratstund igen. Hon väntade på den försäljare som skulle sälja tomtar till henne för nästa år...
 
Missa inte ett besök i Lajksjön nästa gång Du kommer till Dorotea.
Här skulle kommit en bild inifrån affären, men mitt program trilskas idag... Den kommer senare för sig.
 
God natt alla. Hoppas att vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0